,July 2017 22

تودیع و معارفه رییس شبکه دامپزشکی بوانات/مبینی راد آمد، جعفر پور رفت

۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳:۳۷
در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات از زحمات دکتر جعفر پور در سمت رییس شبکه دامپزشکی بوانات تقدیر شد.
تودیع و معارفه رییس شبکه دامپزشکی بوانات/مبینی راد آمد، جعفر پور رفت

به گزارش حرف رسا، دکتر اخباری معاون سازمان دامپزشکی استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان بوانات از زحمات 6 ساله دکتر جعفر پور در سمت ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان بوانات تقدیر کرد و دکتر مبینی راد را بعنوان رییس جدید شبکه دامپزشکی بوانات معرفی کرد.

همچنین در این جلسه حکم انتصاب دکتر مبینی راد بعنوان ریاست شبکه دامپزشکی شهرستان بوانات به وی داده شد و مبینی راد ابراز امیدواری کرد که با حضور و مکاری سازمانها و ادرات شهرستان آینده روشنی برای دامپزشکی بوانات رقم بزنیم.

دکتر اخباری کار دامپزشکی را مهمترین کار در نظارت بر امور بهداشتی مردم برشمرد و گفت: یکی از سازمانهایی که مستقیما با امور بهداشت و سلامت مردم سرو کار دارد شبکه دامپزشکی می باشد اما کار این سازمان دیده نمی شود.

دکتر جعفرپور از همراهی و همکاری فرماندار و مجموعه ادارت با شبکه دامپزشکی طی این سالها قدردانی کرد و گفت: شهرستان بوانات بعنوان یک شهرستان کشاورزی و دامداری شبکه وسیعی با بیش از 600 هزار راس دام سبک را شامل می شود که رسیدگی به امور این دامها و واکسیناسیون آنها کاری بسیار وقت گیر می باشد که با همکاری ارگانها و همکاران پر تلاش خودم این امور انجام گرفت.

در پایان این جلسه نیز با لوح تقدیر از زحمات دکتر جعفر پور قدردانی شد.

توحید
۱۳۹۶/۳/۲۴ ۰:۱۲
خیلی جالبه رحیم زارع در ایام تبلیغات یک نفر در حسینیه امام صادق (ع) به ایشان اعتراض کرد که چرا تعدادی مدیر سرچهانی در این شهرستان مشغول هستند ومیبینیم که یکی پس از دیگری داره اینها را میبره .بیات تعاون روستایی- صالحی نیا بانک مسکن- هاشمی فرمانداری- دمیری کمیته امداد- جعفر پور دامپزشکی ........وهمه سرچهانی جالبه
ناشناس
۱۳۹۶/۳/۲۴ ۱۰:۰۴
خدا پدرت را بیامرزه با انعکاس اخبار بدور از حاشیه وجنجال سازی گزارش بقیه اخبار دیگر را هم اینگونه ارسال کنیم تا شهرستان در ارامش وامنیت باشد نماز میخوانیم امامنتظر حوادث پشت ان هستیم اینگونه نباشیم وقربه الی الله عمل کنیم پیشرفت کار دنیوی واخروی ان بهتر است توصیه کلی به همه مردم ومسولین جهت رعایت امور روزانه ومکانهای عمومی وجلسات و تجمعات مورد نظر......
ناشناس
۱۳۹۶/۳/۲۴ ۲۲:۵۹
حالا که هم هاشمی معاون فرمانداری و محبوبی تربیت بدنی و... هستند و کسی حرفی نداره
ناشناس
۱۳۹۶/۳/۲۵ ۶:۴۲
خدا توفیق بدهد به دکتر جعفرپور واقعا مدیری لایق و مردم دار بود.ان شالله هر جا هست موفق باشد.
ناشناس
۱۳۹۶/۳/۲۵ ۹:۱۴
ای کاش در معرفی رییس شبکه وکمیته امداد عجله نمیشد ما نیروهای بومی باسواد داریم در این شهرستان مخصوصا شبکه دامپزشکی که برادر موسوی در حال گذراندان دوره دکترای خود میباشد وزحمات زیادی را در شهرستان خود کشیدند ودلسوز مردم منطقه خود هستند وتوان مدیریتی را هم دارند چرا ؟////؟؟؟؟؟نمیدانم ولی حیف است علت عقب ماندگی شهرستان بوانات همین مخالفتهای بی مورد وعدم پی گیری مردم خصوصا بخش مرکزی که بی تفاوت هستند مدیر کمیته امداد پست بهتری گرفت ودر اینده نزدیک بهتر هم خواهد شد وما خوشحالیم اما در مرکز شهرستان حرکتی پویا صورت نگرفته ایا ما ورزشکار توانمند در مرکز شهرستان نداشتیمئ که با مشکلات ورزشی بهتر اشنا باشد بی تفاوتی و عدم همراهی مردم نتیجه عقب ماندگی امکانات رفاهی و.....شهرمان شده وخواهد شد اخه تا کی ؟؟؟؟؟
بنده خدا
۱۳۹۶/۳/۲۵ ۱۶:۴۴
آره شش سال تلاش صادقانه هیچکس نبود ببينه... تازه رحیم زارع بردش تهران اینقدر هوای هم داشتن.. شما نميخاد دلت به حال دامدار و کشاورز بوانات بسوزه.. خداجون بزرگه
ناشناس
۱۳۹۶/۳/۲۷ ۱۸:۵۱
تبریک به دکتر مبینی راد ان شالله در کار خود موفق باشند. دکتر جعفرپور نیز بسیار مؤدب و کارآمد بود. موفق باشند.
ناشناس
۱۳۹۶/۳/۲۷ ۲۲:۲۲
ای خدارحیم ،هرکه رحیم داره پست خوبم داره حالا
ناشناس