,October 2017 21

حجت الاسلام زارع 3 سال دیگر امام جمعه بوانات است + عکس

۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۰۰:۰۰
حکم امامت جمعه حجت الاسلام زارع امام جمعه شهرستان بوانات بمدت 3 سال دیگر تمدید شد.
حجت الاسلام زارع 3 سال دیگر امام جمعه بوانات است + عکس

به گزارش حرف رسا، در نماز جمعه 21 مهرماه جاری حکم امامت جمعه حجت الاسلام زارع امام جمعه حال حاضر شهرستان بوانات بمدت 3 سال دیگر تمدید و این حکم توسط مسول ستاد اقامه نماز قرائت و توسط بخشدار مرکزی شهرستان تقدیم وی شد.

بموجب این حکم که از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و به درخواست عموم مردم شهرستان بوانات صادر گردیده حجت الاسلام زارع که پیش از این 2 دوره امامت جمعه شهرستان بوانات می باشد برای یک دوره 3 ساله دیگر در این سمت ابقا شد.

سردار
۱۳۹۶/۷/۲۲ ۱۷:۲۴
الله اکبر، درود بر امام جمعه محبوب و با شهامت شهرستان. واقعا لیاقت ایشان بیشتر از اینهاست
ناشناس
۱۳۹۶/۷/۲۴ ۹:۲۵
بازم خوبه امام جمعه مشکلات را یاد اوری میکنه ومسولین به روی مبارک نمی اورند جدی تکانی بخورید ومدیریتی بکنید واگر نمی توانید کنار بکشید چه خوب است که حاشیه سازی نکنیم وهدف خدمت به مردم باشد
همشهری
۱۳۹۶/۷/۲۴ ۱۳:۳۲
سلام یعنی سه سال دیگه باید با فرماندار درگیری باشه
همشهری
۱۳۹۶/۷/۲۴ ۱۳:۳۳
واقعا خدا را شکر سه سال دیگه امام جمعه و فرماندار باقی میمونن!!!!1
مهدی
۱۳۹۶/۷/۲۴ ۲۰:۵۴
همشهری عزیز، مگه قراره فرماندار هم حکمش تمدید بشه.؟؟؟!!!
علی
۱۳۹۶/۷/۲۴ ۲۱:۱۱
عزیزان همشهری و مهدی، امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان با هم مشکلی ندارند جز مشکلات مردم و اختلاف نظر هم طبیعی هست دیگه.
ناشناس
۱۳۹۶/۷/۲۵ ۸:۲۱
حالا فرماندارهای قبلی چه گلی به سر شهرستان ما زده بودند که شما اینقدر نگرانی دارید خداییشش اقای اسداللهی بومی که هست از خانواده محترم شهداء هم که هست در زمان خودش کار هم خوب کرده اگر حاشیه سازی ها کمتر شود واتحاد امام جمعه وفرماندار وتفرقه مردم هم کم رنگ شود وفکر اقای فرماندار مشغول مسایل حاشیه ای واختلافات بی مورد نباشد کار خوب پیش می رود بومی هست ودلسوز ولی با تفرقه وسنگ اندازی کاری صورت نمی گیرد تا هست قدر دان باشیم اگر رفت پشیمان می شویم مثل شهردار بومی خودمان اقای علوی که رفت ایا بهتر شد نه وضعیت خراب شد لذا با فکر واندیشه انتخاب کنیم وحمایت دشمنی الکی معنی ندارد فقط ضرر و عقب افتادگی پس دشمنی وخصومت چرا؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه بس است به خودمان بیاییم
ناشناس